25 Ocak 2011 Salı

Kitap

Bu aralar iyice bi kitap merakı sardı bu kadar yoğunlukta neyse kendime bir kaç kitap seçtim.

Adam Fewer'ın Olasılıksız kitabını geçen haftasonu sipariş ettim hala gelicek bakalım.

Birde Dmitry Glukhovsky ' in Metro 2033 adlı kitabını alıp okumayı düşünüyorum aynı zamanda oyunu da var kitabın.Hatta az oynamıştım bile laptop cayır cayır yanarken :D

Metro 2033 'ü netten araştırırken birde Becca Fitzpatrick'in Fısıltı adlı kitabına rastladım.Hoş , güzel , mükemmel falan yazmışlar aslında başkalarını dinlemem normalde mesela müzik , film, kitap olsun çünkü bunlar kişisel zevklere bağlı değişir ama gene de bi şans vericem :)

Sanki biraz kopuk bir yazı oldu ama laf olsun diye bir de bilmiyorsanız bu kitapları arayış içerisindeyseniz belki okumak istersiniz diye yazdım.


Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder