27 Kasım 2010 Cumartesi

PHP Nesne Yonelimli Programlama (Object Oriented Programming) Videolarım

Merhaba arkadaşlar,

Sonunda önceden çekmiş olduğum videolarımı buldum.PHP konusunda bir adım daha ileri atmak isteyenler için güzel bi kaynak olduğunu düşünüyorum.

Gene HD kalitesinde 1280x800.
Toplam 1 saat 17 dk ( 01:17:56)

Ders Listesi


Ders 1 - PHP OPP Giris
Ders 2 - Miras Kavrami ve Hazirlayici Kavrami
Ders 3 - Static Ifadesi self parent
Ders 4 - Propertyler
Ders 5 - Metodlar
Ders 6 - Destructors ve Yardimci Fonksiyonlar

Not: Aslında videolarda bu konu başlıklarından daha fazlası var fakat benim anlatım tarzım aklıma bi anda bişey geldiği için daha fazlası var.Belirtmek istedim.



İndirme Bağlantıları ( Fileserve ve ya Uploaded'tan indirebilirsiniz. )


Alternatif Link



2 yorum:

Antarktikalı dedi ki...

Teşekkürler!!!

Adsız dedi ki...

linkleri yenileyiniz..

Yorum Gönder