24 Temmuz 2012 Salı

Spor Programım ( 1 Ayda 8 Kilo )


Merhabalar , 
Zayfılamak isteyipte nasıl spor yapabilirim nasıl zayıflarım diye düşünenlere bizzat ne yaptığımı yazıcam.Sporu bırakmıştım başladğımdan itibaren hemen daha 3 günde vücudumu toparlamaya başladı ve 8 kilo verdim.

Şimdi uzatmadan neler yaptığıma gelirsek.

Bu işte en önemli etken yemek fakat ben sadece abur cubur olsun bisküvi olsun sabahları yedim öğlene sarkıtmamaya çalıştım ve akşamları asla ve asla abur cubur yemedim.Hatta şöyle bi özelliğim var sabah kahvaltısından sonra illa tatlı birşeyler yicem çayla keyif :D Her sabahta yemişimdir nerdeyse aksatmadan.
Akşamlarıda en geç ama en geç 8 de yedim ama normalde 7 ye kadar yeme işini halletmeye çalışırdım aksatmadan burasıda önemli çünkü.Yemekten sonrada hiç birşey yemedim.Sadece neskafe ( ben şekersiz sütsüz içiyorum sizi bilmem ) ve çay.
Birde bol bol su içtim öyle böyle değil ama sürekli tuvaletteym :D Tabi öyle 4 , 5 litre su değil 2 , 3 litre su içiceksiniz zayıflıcaz diye böbreklerden olmayın.


Şimdi spora gelirsek naptığıma öncelikle sporumu şöyle yaptım ;
3 gün spor 1 gün dinlenme 3 gün spor 1 gün dinlenme yani haftada 1 gün dinlenmişim gibi düşünebilirsiniz ama siz bunu 3 gün spor 1 gün dinlen 2 gün spor 1 gün dinlen şeklinde yapabilirsiniz.Heleki en başlarda vücut hamken zorlamamak lazım.

Spora gelirsekte ;

24 dk kondisyon bisikleti .Tabi diyceksiniz biz nerden bulucaz bisiklet arkadaş diceniz oda doğru.Aynı işi koşarakta gayet görebilirsiniz çokta iyi olur.

Şimdi bu bisiklet üzerindeki 24 dkyı şöyle yaptım.
3 dk ısınma 
1 dk çok hızlı çevirme
3 dk yavaş çevirme ( buna aktif dinlenmede diyorlar )
1 dk çok hızlı çevirme
.
.
.
Bu şekilde 24 dk yı tamamladım.Koşarakta aynısını yapabilirsiniz.(Şöyle birşey diyeyim bide bu bisikletteki performansızını şarkılar çok etkiliyo sizi gaza getirebilcek şarkılar dinlerseniz yararınıza olur benden söylemesi imkanı olanlara.)

Hemen bisiklet bitince iner inmez bende bi tane 5 kglık dumbell var öteki kayboldu :D

Aşağıdaki tüm hareketleri aralarında belirttiklerim hariç 10 15 sn falan bekliyorum.Ve tekrar sayıları gücümün yettiği kadar siz kendinize göre ayarlayabilirsiniz tabikide.


  
 

Yukarda gördüğünüz 2 kol hareketinide ilk 1.sini yapıyorum.15 tane iki kolumada.Daha sonra alttaki resimdeki kol hareketinide 15 erden iki koluma uyguluyorum.

Daha sonrada hemen yere yatıp şınav pozisyonuna geçip 10 ardan 2 set halinde şınav çekiyorum.



Daha sonra yine 15 erden aşağıdaki kol hareketini yapıyorum.

  

Daha sonrada aşağıdaki hareketi 13 tekrar ama tek dumbell olduğu için malesef sırayla teker teker :D 


Ve son olarakta ilk 12 ikincisindede 15 tekrardan alttaki hareket.



Nacizane benim sporum bu paylaşmak istedim.Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder